ENG УКР РУС AZ
Зворотній дзвінок

* обов'язкові поля

Я не робот
Наприклад: інформація про зручний час прийняття дзвінка

effie> traditional trade

Управління продажами в традиційний роздріб для FMCG виробників
Планування та фіксація стратегії продажів
Реалізація стратегії у торгівельних точках, збір інформації та взяття замовлень
Аналітика на базі розпізнавання фотографій штучним інтелектом
Результати наших клієнтів:
15%
Зростання продажів
95%
Запуск промо-програм
98%
Виконання планів представленості товарів
96%
Дисципліна відвідування торгівельних точок
effie> traditional trade - IT-сервіс для системного управління продажами в традиційний роздріб

Виробник або дистрибутор FMCG товарів в effie> може визначати плани продажів, торговельні умови і промо-програми для ефективної взаємодії з торговими точками. Згідно налаштованих бізнес-процесів і маршрутів виконується робота з покриттям: прийом замовлень, робота з платежами і дебіторською заборгованістю, робота з полицею, збір інформації, фотозвіт, сторчеки, інвентаризація. Інформація, що потрапляє в сервіс: за взятими замовленнями, виконання промо, виконання точками домовленостей (perfect store, золотий магазин та інші), активностей конкурентів, дисципліни співробітників, оплати - перетворюється в візуалізовані багаторівневі управлінські звіти. 

 

Усі фотографії можуть аналізуватися нейронною мережею для перевірки та підтвердження реальної ситуації у торгівельних точках.  

 

Чат-бот дає керівнику можливість без налаштування додаткових застосунків отримувати будь-яку інформацію про стан домовленостей та наявності у торгівельних мережах та ставити завдання на виконання.

 

На основі отриманої інформації виробник може приймати ефективні управлінські рішення, керувати продажами в традиційний роздріб.

 

Сервіс створений на базі методології управління процесами та досягнення мети PDCA «Plan-Do-Check-Act» - «планування-дія-перевірка-коригування». Організувавши в effie> процес повного циклу від створення стратегії продажів до її виконання і постійного аналізу результатів з можливістю швидкого коригування тактичних задач, виробник постійно покращує процеси управління продажами. 

У сервісі доступні більше 100 аналітичних дашбордів та різних кейсів, у тому числі:
Управління замовленнями та ефективністю:
  • Аналіз замовлень
  • Моніторинг дебиторської заборгованості
  • Інвентаризація
  • Рекомендовані точки для проведення сторчеку
  • Сторчек
  • Моніторинг цін та порівняння з конкурентами
  • Динаміка зміни цін
  • Відповідність торгівельної точки стандартам «Perfect Store» або іншим стандартам та домовленостям
  • Моніторинг проведення акцій та промо‑активностей
  • Активності конкурентів
Управління та контроль роботи команд:
  • Розширення покриття продажів
  • Ефективність виконання маршрутів
  • Картка візиту торгового представника
  • Ефективність візитів торгового представника
  • Моніторинг виконання доручень
  • Табель робочого часу
  • Звіт «прогульника»
  • Ефективність візитів
  • Рейтинги команд та співробітників
  • Звіти із залучення до процесів та управління представленістю супервайзерів та КАМів
Склад сервісу:
  • Використання програмного обеспечения effie>

  • Розвиток функціоналу на основі зворотнього зв'язку в межах карти розвитку продукту (оновлення не менше 1 разу на місяць)

  • Навчання співробітників на старті та нових співробітників, що приєдналися пізніше

  • Багатомовна підтримка користувачів (мобільних в тому числі) 24/7

  • Безлімітні консультації бізнес аналітиків (аналіз проблемних областей та пропозиції щодо покращення)

  • Адміністрування довідників

  • Інфраструктура Microsoft Azure для розміщення сервісу

  • Модуль розпізнавання фотографій (опціонально)

Переваги:
1
Швидкий безкоштовний старт
2
Достовірність даних та фотозвітів
3
Розпізнавання фотографій нейронною мережею
4
Немає платежів за доробку функціоналу
Відгуки:
За допомогою системи effie> ми змогли оцифрувати наші домовленості і цілі з візуалізації у роздрібній торгівлі, транслювати це мобільним командам, консолідувати реальну інформацію і використовувати її в аналітиці.
Євген Любімов Керівник департаменту трансформації бізнесу PepsiCo
Відгуки:
Ми бачимо реальну оцінку кожної аптеки, завдяки консолідованій інформації та можливості відслідковування її динаміки дотримання домовленостей та виконання усіх внутрішніх стандартів нашої мережі
Відгуки:
Підвищення якості роботи в торгівельних точках, чистота даних та повнота звітів – предмет нашої гордості. Це найкращий аргумент, що підвищує лояльність клієнтів, і незаперечна перевага при спілкуванні з потенційними клієнтами. І все це завдяки effie>
З нами зробили крок вперед:
Додайте Вашу компанію
Почніть пілотне використання та дізнайтеся:
  • Ефективність візитів торгових представників

  • Відсоток справжніх даних у звітності, що ви отримуєте з торгівельних точок  

  • Який реальний відсоток запуску промоактивностей у торгівельних точках

  • Інформацію про активності та цінову політику конкурентів

АЙПІЛЕНД успішно підтвердив відповідність своїх процесів міжнародному стандарту ISO 27001:2013

Ми, компанія АЙПІЛЕНД, успішно пройшли сертифікаційний аудит та підтвердили відповідність наших міжнародному стандарту ISO 27001:2013.

Прочитати статтю
Замовте безкоштовний пілотний проект. Відключитися можна будь-коли.
Відправити
Я не робот
iso sales@ipland.global Карта сайту
IPLAND 2008-2021 © IT Service Provider
Свернуть
popupOk
TestДякуємо за звернення!

Наш менеджер зателефонує Вам найближчим часом. Якщо ж запит було відправлено у неробочі годинии або вихідний день, ми зателефонуємо Вам у першій половині найближчого робочого дня.  Щоб бути в курсі усіх оновлень сервісів, підпишіться на наші новини