ENG УКР РУС AZ
Зворотній дзвінок

* обов'язкові поля

Я не робот
Наприклад: інформація про зручний час прийняття дзвінка

Євген Любімов: «Хто володіє інформацією, володіє світом. І на нашому боці виникає серйозний челлендж, адже можна аналізувати інформацію до стану «analysis-paralysis»

Transformation Manager Pepsi UA Євген Любімов про досвід автоматизації процесів управління стандартами в компанії та про те, що це дає. 

 

Розкажіть, будь ласка, про галузь та бренд, про конкурентне середовище. 

 

Усі знають компанію PepsiCo, ми працюємо в галузі FMCG. Це продукти харчування – CSD напої (Carbonated Soft Drinks — газовані напої – прим.), снеки (ТМ LAY’s, ХрусTeam), соки «Сандора» і «Садочок», молочна продукція та дитяче харчування («ЧУДО», «Славяночка», «Агуша»). Враховуючи асортимент, ми вимушені працювати в дуже агресивних сегментах, практично всюди присутні міжнародні компаніх - конкуренти, з якими вимушені серйозно боротися за відсоток ринку. 

 

Чому компанія прийняла рішення автоматизувати процеси управління стандартами та продажами в національні мережі? Що стало причиною?

 

Причини очевидні: більшість національних компаній (ритейл) переходять на управління постачанням через власні РЦ, і, як наслідок, ми, виробники, втратили можливість управління поставками до торгових точок. Стало важко контролювати виконання домовленостей через відвантаження. До того ж навіть управління домовленостями через відвантаження досить інерційне, і не дає розуміння «день в день», что відбувається на полицях магазинів. Тому ми задумалися над тим, щоб отримати інструмент або процес, що дозволить нам робити це дуже оперативно. Бачити, що відбувається в магазинах, і, як наслідок, швидше реагувати на це, ніж до того.

 

Таким чином, відповідаючи на ваше запитання, існують дві ключові причини:  уход ключових гравців на РЦ-поставки та наше бажання оперативно реагувати на реальну картину на вітринах магазинів.

 

Як обирали сервіс?

 

Ми велика компанія, і департамент закупівель за нашим запитом промоніторив ринок та запропонував перелік компаній, що пропонують подібні рішення. За щасливою випадковістю, в той же час на нас вийшла зі своєю пропозицією компанія АЙПІЛЕНД. У потрібний час у потрібному місці компанія правильно презентувала свій продукт. Усі зірки зійшлися, і у підсумку ми обрали АЙПІЛЕНД.

 

Що вплинуло на прийняття цього рішення?

 

Однією з найважливіших чинників була, звісно, вартість. Однак є більш цікаві причини, для мене – user friendly интерфейс, на якому базується рішення. Нашу команду рішення вразило своєю простотою, інтуїтивністю, красивою візуалізацією. Важливий і технічний нюанс - відсутність необхідності інтегруватися з ERP-системою, що у нас, великих мультинаціональних компаній, часто стає серйозним проектом, а іноді і блокуючим фатором для впровадження ІТ-рішень. В effie> цей фактор був відсутній, що також відіграло велику роль у прийнятті рішення. 

 

Які задачі ставили на старті спільного проекту з effie>?

 

На момент проекту мы ставили дуже просту, на перший погляд, задачу – хотіли відійти від мотивації торгівельних команд на об'єми продажів у VIP-каналі і  перейти до мотивації за виконання різних умов. Це могли бути умови, що їх досягла мережа, стандарти виконання, контракти або мотивація команди на виконання екстра-задач, які неминуче виникають. Тестували, чи зможемо ми без втрат у продажах відійти від мотивації за так звані «візуальні» показники. Також хотіли спростити процеси комунікації, прискорити та спростити процеси постановки задач КАМами та контроль їх виконання. Раніше ці процеси жили в інших рішеннях – Viber, Excel, електронна пошта тощо, что створювало хаос у комунікаціях. Сервіс effie> розглядаємо як способ систематизації цих комунікацій.

 

Який саме функционал найбільш затребуваний сьогодні? Які можливості він вам дає?

 

За допомогою effie> оперативно збираємо масу інформації з полів - фотозвіти (що дуже важливо, оскільки вони дуже зручно реалізовані в effie> (можливість підробок виключена, у тому числі)), легкість в управлінні задачами та анкетами. Одним словом, це оперативний збір величезної кількості інформації. 

 

Хто володіє інформацією, володіє світом. І на нашому боці виникає серйозний челлендж, адже можна аналізувати інформацію до стану «analysis-paralysis». Ми будемо всередині себе створювати правила, як працювати з цією масою даних. А можливості, за великим рахунком, безмежні, - оперативне реана прорахунки конкурентів або власні помилки. Це і є суть бізнесу. Без інформації ніяк, effie> її дає.

 

Як змінився процес управління брендами у мережах сьогодні?

 

У нас багато брендів, і за більшістю з них ми лідери ринку. Звісно ж, процеси управління перейшли у практичну площину. Наші бренд-команди зараз залучені до обробки регулярної інформації з полів, і природно, вони вимушені були корегувати свої трейд-маркетингові плани з урахуванням реалій ринку.

 

Ви запустили інноваційний процес з контролю інформації, що отримується з полів (інциденти). Розкажіть, що дав цей процес.

 

Це була наша фішка, с нашої ініціативи АЙПІЛЕНД розробив цей функціонал. Мета була проста – ми хотіли відійти від витрат, що пов'язані з перевіркою правильності поданої інформації. Ми не хотіли, щоб у нас були команди людей, агентства, що ходять та перевіряють правильність інформації, переданої торговими командами. Також ми були проти того, щоб перекласти цю працю на наших супервайзерів, вона не вартує їх часу. Вся ця інформація може бути перевірена шляхом порівняння з фотографіями,адже фото неможливо підробити. Ми вирішили, чому б і ні. Зараз можемо в онлайн-режимі перевіряти правдивість даних.

 

Інциденти з'явилися як наслідок. Природно, ми знаходимо і помилки, і навмисні обмани, і думаємо, що з цим робити. Таким чином, супервайзери отримують повідомлення про те, що члених їх команди дають некоректну інформацію.  А далі побудований процес, як працювати з інцидентами та виправляти ситуацію.

 

Ми спілкувалися з іншими компаніями, і в інших категоріях. Виявилося, що наш досвід на якомусь етапі був унікальним, оскільки усі практикували саме фізичний контроль актуальності даних.  

 

Поділіться, будь ласка, результатами, яких досягла компанія за допомогою автоматизації.

 

З пілоту ми перейшли у промислове розгортання effie> на усю Україну. Це говорить про те, що пілот пройшлов успішно. Ми змогли відійти від мотивації команди на об'єми продажів та перейти на виконання візуальних показників, не шкодячи продажам. Це вже само по собі є хорошим результатом.

 

Крім того, ми отримали інструмент, що дає можливість працювати типом команди мерчандайзерів - як з нашими співробітниками, так і зі співробітниками  агентств. якщо мерчандайзингове агентство надає нам ресурс, для нас це абсолютно прозоро. Вже за тиждень зможемо перейти на виконання задач третьою стороною. Це дуже сильний результат, що дав нам гнучкість. У нас з'явився вибір. 

 

Поділіться, будь ласка, планами на майбутнє. Як плануєте використовувати можливість розпізнавання товару на полицях? 

 

Це та зона, в якій ми сильно просунемося разом з АЙПІЛЕНД. Коли ми посадили команду онлайн-аудиторів, що перевіряють фотографії та звіряють їх з відповідями мерчандайзерів, дуже швидко зрозуміли, що це низькокваліфікована праця, що не потребує особливої освіти, і вона може бути легко передана машинному інтелекту. 

 

Порахувати кілкість SKU машина може не гірше, ніж людина. Тут бачу величезний потенціал. Це доволить швидше переводити масу інформації, отриманої за допомогою effie>, у звіти, на базі якої зможемо можем уже робити певні дії. Це перший і основний проект, який вже реалізуємо. 

 

effie> зараз тестується в компанії PepsiCo і в інших країних, зокрема, у Казахстані, Беларусі, Азербайджані. Цей досвід вже дав позитивні результати, і я думаю, що експансія effie> в інші країни буде дуже успішною. Я відчуваю гордість як за PepsiCo Україна, так і за effie>.

 

Ми завжди думаємо над тим, як спростити, автоматизувати та убезпечити процеси від впливу людського фактору. Особливо зараз, у ролі керівника департаменту трансформації, це перший пункт мого Job Description. Є й інша сторона медалі, PepsiCo величезна компанія, і є багато обмежуючих факторів, які потрібно враховувати. Не всі наші мрії швидко стають реальністю, але ми робимо для цього все, що потрібно.

 

 

Довідка про компанію:  

PepsiCo — один з найбільших у світі виробників продуктів харчування та напоїв з річним об'ємом продажів більше 64 млрд. доларів. Компанія випускає широкий асортимент продукції, включаючи 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з них перевищують міліард доларів. 

Микола
Телефон: +38 050 593 39 18
Спробуйте безкоштовно! Відмовитися можна будь-коли. Телефонуйте:
044 364 88 28
попередня стаття наступна стаття
popupOk
Відправити
Я не робот
iso sales@ipland.global Карта сайту
IPLAND 2008-2021 © IT Service Provider
Свернуть
popupOk
TestДякуємо за звернення!

Наш менеджер зателефонує Вам найближчим часом. Якщо ж запит було відправлено у неробочі годинии або вихідний день, ми зателефонуємо Вам у першій половині найближчого робочого дня.  Щоб бути в курсі усіх оновлень сервісів, підпишіться на наші новини