ENG УКР РУС AZ
Зворотній дзвінок

* обов'язкові поля

Я не робот
Наприклад: інформація про зручний час прийняття дзвінка
Розділи:
Теги з тем:
Підписатися
4686

Для коректної та безперешкодної роботи сервісу effie> необхідно, щоб обладнання відповідало системним технічним вимогам.  Перевірте, будь ласка, чи відповідають їм ваші мобільні пристрої або компьютер

Прочитати статтю
2773

Ми розширили функціонал effie>. У користувачів з'явилися додаткові можливості для ефективної роботи з анкетами у торгівельній точці. Керівники, у свою чергу, зараз можуть бути впевнені, що усі задачі у точках продажів будуть гарантовано виконані. Що додалося:

Прочитати статтю
2837

У вівторок, 19 червня 2018 року, було розширено функціонал сервісу effie>. Тепер і у керівника, і у польових співробітників, з'явилися додаткові можливості:

Прочитати статтю
6618

До сервісу effie> додалися нові можливості. Одна з найочікуваніших - ми створили надійного помічника для його користувачів -  бота в Telegram. Теперь керівник може без проблем отримати потрібну інформацію протягом декількох секунд. Працюючи в офісі, зазвичай керівник робить це у дашбордах, а під час роботи в полях зручніше отримати дані по магазину за допомогою чат-бота та поставити доручення

Прочитати статтю
2199

Активно працюємо над розвитком функціоналу доручень. Тепер доручення можна ставити з сайту управління під час роботи з кожним із звітів у effie>.

Прочитати статтю
popupOk
Відправити
Я не робот
iso sales@ipland.global Карта сайту
IPLAND 2008-2021 © IT Service Provider
Свернуть
popupOk
TestДякуємо за звернення!

Наш менеджер зателефонує Вам найближчим часом. Якщо ж запит було відправлено у неробочі годинии або вихідний день, ми зателефонуємо Вам у першій половині найближчого робочого дня.  Щоб бути в курсі усіх оновлень сервісів, підпишіться на наші новини