ENG УКР РУС AZ
Зворотній дзвінок

* обов'язкові поля

Я не робот
Наприклад: інформація про зручний час прийняття дзвінка
Розділи:
Теги з тем:
Підписатися
152

Кожний регіональний бізнес мріє про те, щоб досягти національного рівня, але це вдається не всім. Доля посміхається лише найсміливішим та послідовним. Пропонуємо вашій увазі цікавий приклад того, як регіональна тернопільська компанія «Опілля» виросла в національну компанію. Автоматизуючи процеси, вона змогла контролювати своїх дистриб'юторів та підвищити свої продажі. Про те, як це відбувалося, розказує в інтерв’ю керівник команди розвитку продаж Ігор Пшоновський.

 

Прочитати статтю
195

Як компанія Кока Кола Бевериджиз Україна пройшла свій путь автоматизації бізнес-процесів та яких результатів досягли за допомогою IT-сервісу effie>, розповідає Денис Сависько, керівник мерчандайзингу

Прочитати статтю
4686

Для коректної та безперешкодної роботи сервісу effie> необхідно, щоб обладнання відповідало системним технічним вимогам.  Перевірте, будь ласка, чи відповідають їм ваші мобільні пристрої або компьютер

Прочитати статтю
790

Як компанії Тева вдалося привнести інновації в мерчендайзингові проекти і підвищити рівень їх контролю в умовах карантину

 

Прочитати статтю
889

Технології змінюють мало не всі сфери нашого життя. І якщо їхній уплив простіше відчути на індивідуальному рівні, прогрес на рівні бізнесу помітний не так явно. А дарма: адже сучасні розробки трансформують процеси не тільки онлайн, але і «офлайн», наприклад, у ритейлі — від продуктових магазинів до аптек.

Прочитати статтю
popupOk
Відправити
Я не робот
iso sales@ipland.global Карта сайту
IPLAND 2008-2021 © IT Service Provider
Свернуть
popupOk
TestДякуємо за звернення!

Наш менеджер зателефонує Вам найближчим часом. Якщо ж запит було відправлено у неробочі годинии або вихідний день, ми зателефонуємо Вам у першій половині найближчого робочого дня.  Щоб бути в курсі усіх оновлень сервісів, підпишіться на наші новини