ENG УКР РУС AZ
Callback

* Obligatory fields

I confirm that I am familiar with Notice on the order and procedure of personal data protection and I consent to the processing of my personal data

I am not a robot
Например: информация об удобном времени принятия звонка

“It's better to see than to hear a hundred times. As a result, we saw a lot on the shelves with our goods". Interview with Irina Globa, Head of Trade Marketing, Smart Group

За багато років FMCG-ринок накопичив велику експертизу у роботі з мережами, і вже сьогодні зрозуміло, що вона може бути корисною і для інших ринків. Управління своїми брендами за допомогою розумної аналітики та контроль дотримання домовленостей мережами - це актуально, у тому числі, і для ринку електроніки.  Саме така ідея виникла у керівників компанії «Смарт Груп», дистриб’ютора інноваційних «розумних» гаджетів та пристроїв.

 

Докладніше про досвід автоматизації процесів трейд-маркетингу та мерчандайзингу за допомогою сервісу effie> та про його вплив на продажі, читайте в інтерв’ю Ірини Глоби, керівника напрямку трейд-маркетингу компанії «Смарт Груп».

 

До впровадження effie> у вас не було мерчандайзингу як  функції. Чому вирішили автоматизувати процеси трейд-маркетингу та мерчандайзингу? 

 

Сьогодні те, як представлено наш товар на полиці, відіграє одну з найважливіших ролей в процесі продажу. На жаль, сліпо довіритися запевненням представника торгівельної точки про «краще» місце на полиці неможливо, особливо у конкурентному середовищі.  Тому на були потрібні «очі» у торгівельних точках.  До того ж, ми потребували зручне та зрозуміле надання звітності про візит у торгівельну точку, де представлені наші продукти.

 

 

 

Які задачі ставилися у ході пілотного проекту та в подальшому? 

 

Головна задача – визначення місцезнаходження наших товарів на полицях торгівельних точок, з урахуванням якості розміщення, дотримання товарного вигляду та актуальності рекомендованої ціни.

 

Яких результатів досягли сьогодні, використовуючи effie>?

 

Жодна торгівельна точка не зацікавлена у продажах вашого товару так, як ви самі. Якщо ваш товар знаходиться у великій кількості торгівельних точок, розкиданих по усій Україні, контролювати матрицю без effie> неможливо. Завдяки effie> ми можемо  слідкувати за усіма точками, де представлено наш товар, та оперативно реагувати на усі недоліки.  

 

Чому на фірмовій бренд-зоні розміщено товар конкурента, яка торгівельна точка вчасно не запустила промо-акцію, або чому продукція знаходиться на складі, а не в торгівельному залі. Ці та багато інших питань вирішуються завдяки  effie>. У підсумку отримуємо якісну та кількісну перевагу у розміщенні товару в торгівельній точці та підвищуємо кількість продажів.  

 

Як досвід FMCG компаній допоміг вам у розвитку продажів? Що змінилося у процесах?

 

Продукція, яку ми представляємо на ринку України, не має нічого спільного з FMCG. Тим не менш, принципи розміщення та якість представленості товарів для кінцевого споживача схожі. Контролювати асортимент конкурентів та оперативно реагувати на зміни цінової політики – основоположні принципи у торгівлі товарами будь-якої категорії.  

 

 

Динаміка по усім нашим брендам позитивна, це означає, що зараз ми працюємо ефективно.

 

Якими звітами користуєтеся? З якою метою? Які рішення приймаєте на основі інформації, що отримали?

 

Перше –домінування товарів на полиці, що допомагає визначити «вагу» наших брендів на ринку. Далі аналіз картки візиту в кожну торгівельну точку, завдяки чому ми можемо визначити їх потребу у нашому продукті, ознайомитися з проблемами. Але найголовніше - це аналіз фотозвітів. Краще раз побачити, аніж сто разів почути. У підсумку, ми багато побачили на полицях з нашими товарами.

 

Чи дає використання сервісу перевагу перед конкурентами? Яку саме?

 

У більшості випадків, торгівельному представнику немає діла до того, як представлено ваш товар, в якій кількості і як виділити його головні переваги у конкурентному середовищі. Але, маючи можливість слідкувати за полицею, на якій представлено ваші товари і товари конкурентів, завжди можна «впливати» на торгівельну точку та отримувати перевагу у розміщенні.

 

 

 

І, певна річ, оперативне реагування на акційні пропозиції конкурентів, що дозволяє вчасно підготувати зустрічну пропозицію покупцеві.

 

Як побудовано контроль ваших домовленостей з мережами сьогодні?

 

Знайома ситуація, коли мережа пообіцяла і вигідне місце на полиці, і миттєву реакцію на запущену акцію на промо, а у підсумку ви навіть і не підозрюєте, що ваш товар під час проведення супер-промо знаходиться не на полиці, а на складі.

 

Маючи систему управління продажами та мерчандайзингом effie> під рукою, ви не лише  контролюєте ці процеси, але й завжди можете вирішити неприємні ситуації, просто відправивши категорійному менеджеру партнера фото вашої полиці.

 

 

Про компанію:

Smart Group керує імпортом, маркетинговою підтримкою, обслуговуванням перед та після продажу, розподіленням у найбільшій онлайн та автономні мережі електроніки, мультимаркети та shonada.ua (власна електронна комерція). У портфелі компанії 40 брендів у 7 категоріях.

 

effie> — IT-сервіс, за допомогою якого українські виробники системно керують своїми продажами на полицях магазинів, там, де відбувається перший момент істини: покупець робить свій вибір та товар стає покупкою. Докладніше про сервіс тут 

 

effie, управління продажами, управління брендом, управління мерчандайзингом

 

Mykola
+48 42 620 03 81
Try it for free! Cancel at any time!
previous article next article
popupOk
Send request

I confirm that I am familiar with Notice on the order and procedure of personal data protection and I consent to the processing of my personal data

I am not a robot
iso sales@ipland.global
IPLAND 2008-2023 © IT Service Provider
popupOk
TestThank you for your request!

Our manager will call you as soon as possible. If you sent the request outside of business hours or on a day off, we will contact you in the first half of the next business day. To keep abreast of all updates, subscribe to our newsletter.

      
By continuing to use this site you consent to the use of cookies in accordance with our Privacy Policy and Cookie Policy