Отправить запрос

* обязательные поля

Я не робот
Например: информация об удобном времени принятия звонка

Як саме хмарні технології допомагають в бізнесі?

Раніше ми писали, що з лютого місяця 2015 року завдяки компанії АЙПІЛЕНД, всі співробітники та студенти Києво-Могилянської бізнес-школи (KMBS) стали користувачами Office 365 - хмарного сервісу від Microsoft. Пропонуємо ознайомитися з цікавим інтерв'ю від представників відомої бізнес-школи, де вони розповідають про те, чому вирішили перейти в хмари та які можливості відкрилися для учнів та співробітників Школи.

Представники провідної української бізнес-школи kmbs Віктор Котусенко та Сергій Цвілій розповідають про роль ІТ у бізнес-освіті: як технологічні інновації допомагають спростити управління освітніми процесами та налагодити ефективніші комунікації між співробітниками, а персоналізовані хмарні рішення – надавати якісні навчальні послуги та приймати правильні стратегічні рішення щодо подальшого розвитку бізнесу.

В чому полягає особливість бізнес-освіти?

Віктор Котусенко, керівник напрямку розробки програмного забезпечення kmbs: Навчання у бізнес-школі та наші внутрішні бізнес-процеси – дуже специфічні, і вимагають налаштування саме під наші потреби. Наприклад, у нас є лідер програми. Саме він відповідає за концепцію і збалансованість програми, підбір найкращих викладачів. Крім того, в kmbs велика роль менеджера, який допомагає лідеру у процесі повсякденної роботи – це, по суті, лінк між лідером програми, викладачами, школою і учасниками. 90% всіх систем управління навчанням не враховують такі ролі. Як правило, там є тільки викладачі та учні.

До того ж, головна одиниця нашого навчання – це не просто курс, це програма, яка триває від 18 місяців та складається з різних курсів, передбачає поїздки у навчальні тури та візити на підприємства, написання власного проекту. Тому існує багато «ручних» процесів, де необхідно нагадати про те, повідомити про інше. Ми давно знаходилися в пошуку рішення, яке б дозволило нам задовольнити всі наші вимоги.

А чому прийняли рішення на користь саме хмарних технологій?

Сергій Цвілій, ІТ менеджер kmbs: Раніше наші співробітники користувалися різноманітними інструментами для збереження даних – Dropbox, Google docs, і, хоча у нас були власні сервери для різних задач, документи все одно зберігалися у різних місцях. Крім того, фізичні сервери вже застаріли, і нам необхідно було вкладати кошти у нові, що тягне за собою доволі високі капіталовкладення. За нашими розрахунками, використання хмари могло зекономити кошти на купівлю нових фізичних серверів. Тож вибір по суті полягав лише у тому, чи створювати свою власну хмару, чи переходити на хмару вендора.

Як відбувався вибір хмарного рішення?

Сергій: Насправді, ми розглядали декілька компаній: IBM, Google і Microsoft. Але, наприклад, система Lotus Domino від IBM у нас не прижилася. В основному це сталося через те, що вона не досить гнучка для виконання наших задач. Добудовувати якісь додаткові функції важко, довго і дорого. Наприклад, щоб елементарно змінити якийсь дизайн, необхідно звертатися до розробників, які пишуть в Lotus. Плюс Lotus не націлений на український ринок – немає навіть перевірки орфографії української мови. В принципі допрацювати це можна, але занадто дорого. Між іншим, і спеціалістів по Lotus в Україні не так багато. А в ситуації з Google нам просто не вистачало функціоналу для роботи з документами.

Віктор: Microsoft запропонувала деяким бізнесам в Україні, і нам в тому числі, допомогу у підключенні, налаштуванні та навчанні наших співробітників, а компанії-інтегратори робили і роблять це безкоштовно. Крім того, Microsoft підтвердила, що ми є освітньою установою (educational establishment) і надала нам дуже вигідні умови підключення до Microsoft Office 365 – всі пакети для учасників та випускників програм надаються нам також безкоштовно. Для нас дуже важливо, щоб учасники мали доступ до навчальних матеріалів навіть після закінчення курсу, могли спілкуватися у групах. Сьогодні я можу у будь-який момент сказати, наприклад, що мені необхідно отримати нові ліцензії і автоматично їх отримаю. Google в цьому плані не такий лояльний. Коли ми розглядали варіанти, у них ще не було спеціальної пропозиції для освітніх проектів.

Сергій: У Microsoft є ще декілька аргументів, які орієнтовані саме на бізнес-сегмент, наприклад, захищеність інформації, відповідальність Microsoft у випадку, якщо станеться порушення безпеки даних. Тобто контракт, з яким Microsoft приходить до бізнес-користувачів, дуже привабливий.

Віктор: В даному випадку це ще й був щасливий випадок, тому що директор компанії-інтегратора навчався на одній з наших програм.

Які нові можливості відкрилися для школи?

Віктор: Раніше якщо двом-трьом менеджерам необхідно було спільно працювати над проектом, ми використовували внутрішню соціальну мережу. Але це призводило до накопичення великої кількості файлів, що зберігалися в різних місцях. А всі наші попередні технології були недостатньо зручні та гнучкі. Технології Microsoft допомагають у цьому, наприклад, є можливість формувати робочі групи, ставити дедлайни, полегшити управління контентом.

Сергій: У наших програмах є закордонні викладачі, тому ми дуже зацікавлені у рішеннях, що дозволять нам проводити дистанційні лекції в тому числі. Саме через обмеження технологічного характеру раніше ми робили це нечасто, бо Skype працює не завжди стабільно. У цьому нам може допомогти повна інтеграція Skype і Lync. Зараз маємо можливість організовувати віддалене навчання студентів і записувати лекції в HD-якості.

Віктор: Ще один приклад. Як я зазначав раніше, важлива частина навчання – підготовка власного проекту. Як у кожного проекту, у нього є різні фази виконання протягом певного періоду. І у Microsoft SharePoint є у тому числі сайти-проекти, що спрощують керування та контроль за різними етапами виконання проекту: синхронізація календарів, спільна робота з документами, автоматична зміна статусу виконання проекту. Microsoft пропонує хороші можливості по інтеграції та ідентифікації користувачів, це дуже трудомістка робота.

Сергій: Різні рівні доступу (для учасника, для викладача чи лідера курсу) дозволяють кожному учаснику процесу бачити саме ті дані та документи, які необхідні і доступні саме йому. Таким чином, SharePoint ще й вирішує проблему фрагментації інформації. А завдяки тому, що у 2013 році Microsoft перевели SharePoint на application model, з’явилась можливість набагато менше допрацьовувати програми. Це щось на кшталт конструктора Lego, де є вже готові будівлі.

Як швидко співробітники змогли звикнути до нової системи?

Сергій: Компанія-інтегратор IPLAND провела для нас 5 лекцій перед тим, як ми повністю перейшли на Office 365. Рівень компетенції наших співробітників був різним, тому нам необхідно було отримати персональний підхід до кожного. Але ми не відчули жодного спротиву зі сторони співробітників, навпаки – було критично-конструктивне бажання вирішити нерозв’язані питання. IPLAND підійшли до навчання досить гнучко, з акцентом на те, що реально турбувало людей і викликало найбільше запитань, максимально враховувалися наші запити стосовно програм управлінського досвіду (PMD).

Чи плануєте ви надалі розвивати якість нові проекти?

Сергій: У майбутньому ми хочемо створити VLE (віртуальне навчальне середовище) – це не просто завдання і оцінки, це інтеграція календарів, соціальної мережі, профілі користувачів, встановлення дедлайнів, чати, відеочати – і все в одному місці. Наразі ми працюємо над створенням такої системи.

Віктор: Знаєте, ми не називаємо учасників наших програм студентами, тому що їм в середньому десь 40 років, вони вже займають керівні посади і мають не одну освіту за плечима. Ще одна особливість бізнес-школи в тому, що навколо неї формується так зване співтовариство alumni, тому що одна з причин, чому люди йдуть навчатися до таких програм, – це можливість спілкування з такими ж як вони, своєрідний networking. Дуже важливим компонентом таких програм є можливість зручного спілкування між різними поколіннями випускників, можливість обмінюватися контактами і знаннями. Саме тому ми плануємо підключити до такої системи не тільки поточних учасників, а й випускників програм.

Джерело - Microsoft Ukraine More

 

Наші клієнти вже у хмарах!

 

Николай
Телефон: +38 050 593 39 18
Попробуйте бесплатно! Отказаться можно в любой момент. Звоните:
044 364 88 28
Отправить или поделиться с друзьями
предыдущая статья следующая статья
popupOk
Отправить запрос
Я не робот
map Язык: Русский effie@ipland.com.ua Карта сайта
IPLAND 2017 © IT Service Provider
Свернуть
popupOk
Test cпасибо за обращение!

Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время. Если же Вы отправили запрос в нерабочее время или выходной день, мы свяжемся с Вами в первой половине ближайшего рабочего дня. Чтобы быть в курсе всех обновлений, подпишитесь на наши новости  

      
Cервисы effie>

Хотите иметь доступ к самой актуальной информации
из
торговых точек и управлять ростом продаж вашей компании?

 

Ищете инструмент контроля мобильных сотрудников
(мерчандайзеров и торговых)?

 

Попробуйте сервисы effie>

30 дней бесплатно - результаты в первый день!


Отключиться можно в любой момент

 

popupOk
Test, добрый день!

В ближайшее время мы с Вами свяжемся для определения следующих действий по запуску тестового использования сервисов effie> в Вашей компании.   Для предварительного знакомства с сервисами Вы можете скачать презентацию сервисов по ссылке   Подпишитесь на наши новости

   

  Наша команда с радостью сделает все, чтобы использование сервисов для вас было простым и эффективным!